Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє, що в Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення) (далі – ініціатива Tryangle), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички. У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді
важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія, ініційована міжнародною організацією IREX, вже охопила понад1,7 млн українців.
З детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online.
Міністерство культури та стратегічних комунікацій України звертається з проханням сприяти поширенню на регіональному рівні, зокрема шляхом
інформування закладів освіти, громад та сімей про можливість долучитися до ініціативи та розвивати навички критичного мислення й критично аналізувати та перевіряти інформацію з різних джерел.
Судилківська сільська рада Судилківська сільська об'єднана територіальна громада