stazhuvannya

Конкурс на стажування у Німеччині у 2018 році в рамках Програми «Fit for Partnership with Germany»

У рамках Програми Федерального міністерства економіки і енергетики з перепідготовки управлінських кадрів Німеччина – Україна: Fit for Partnership with Germany – Готуємося до партнерства з Німеччиною (далі – Програма) у жовтні 2017 року планується проведення за участю експертів проекту GIZ інформаційно-консультаційного семінару та конкурсного відбору претендентів із числа представників управлінського персоналу підприємств області на стажування у Німеччині у 2018 році.

У 2018 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за наступними напрямками:

  1. Економічна кооперація без галузевої специфіки, за загальними напрямками (виробництво, надання послуг, торгівля тощо).
  2. Економічна кооперація з галузевою специфікою за напрямками:

2.1 Економічна кооперація у сфері енергоефективності в промисловості.

2.2. Економічна кооперація у секторі екологічної утилізації відходів.

2.3. Економічна кооперація у секторі охорони здоров’я.

2.4. Економічна кооперація в аграрному секторі.

 Учасниками Програми можуть стати керівники середньої і вищої ланки та менеджери зі складу кадрового резерву бізнес-структур, що планують або здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, та відповідають наступним вимогам:

вік від 25 до 45 років;

– вища освіта;

– посада – керівники середньої і вищої ланки та менеджери підприємств, що мають повноваження вести переговори і приймати рішення;

– володіння іноземною мовою (англійська, російська – для керівників сільськогосподарських підприємств та топ-менеджерів);

 – підприємство зацікавлено у встановленні ділових зв’язків з підприємствами Німеччини.

Тривалість стажування – один місяць за рахунок Уряду Федеративної Республіки Німеччина.

Учасники Програми отримують у Німеччині можливість:

  • налагодити особисті контакти з компаніями у Німеччині, знайти надійних партнерів;
  • безпосередньо ознайомитись з обладнанням, матеріалами та технологіями німецьких компаній і закупити їх;
  • вивчити потенціал збуту власної продукції у Німеччині;
  • набути глибоких знань, навичок та компетенцій, необхідних для підвищення конкурентоздатності власного підприємства та сталого співробітництва з німецькими компаніями.