про наявність тимчасово вакантної посади (на час відсутності основного працівника, призваного на військову службу під час мобілізації) начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера апарату Судилківської сільської ради
Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Судилківська сільська рада оголошує про наявність тимчасово вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера апарату Судилківської сільської ради – 1 (одна) штатна одиниця.
ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
Назва та категорія посади | Начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головний бухгалтер апарату Судилківської сільської ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування.
|
Посадові обов’язки
|
Начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головний бухгалтер апарату Судилківської сільської ради здійснює свої обов’язки відповідно до посадової інструкції.
|
Умови оплати праці | Посадовий оклад – 10791,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
|
Інформація про призначення на посаду | Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтер апарату Судилківської сільської ради та приймає відповідне розпорядження про призначення за строковим договором на час відсутності основного працівника та на період дії воєнного стану; до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, або до дня фактичного виходу на роботу основного працівника (якщо вихід відбудеться під час дії воєнного стану), але не більше 6 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
|
До участі у співбесіді не допускаються особи
|
– визнані в установленому порядку недієздатними;
– мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади; – у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами; – позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; – в інших випадках, установлених законами. |
Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді
|
– заява.
– заповнена особова картка П2-ДС. – копію паспорта громадянина України; – копію облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті. – копію військового квитка ( за наявності). – копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;. – копію трудової книжки (у разі наявності). – документ що засвідчувати рівень володіння державною мовою: – державний сертифікат; – або документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни). – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2023 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua). Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо). Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 29 листопада по 13 грудня 2024 року включно за адресою: вул. Героїв Майдану, 54, с.Судилків, до 17.00 год .
|
Вимоги до професійної компетентності
|
|
Вимога | Компоненти вимоги |
Необхідні особистісні якості |
Комунікабельність, повага до інших |
Необхідні ділові якості |
Діалогове спілкування, стресостійкість |
Уміння працювати з комп’ютером | Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача,
досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica», в системі ПРОЗОРО, Е-data. КП «M.E.Doc звітність». |
Професійні знання | |
Вимога | Компоненти вимоги |
Знання законодавства
|
Документи, які регламентують діяльність начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера.
Зовнішні документи: Конституцію України; Бюджетний Кодекс України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про Державний бюджет України» на відповідний рік, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти. Внутрішні документи: розпорядження сільського голови; рішення сесії та виконавчого комітету сільської ради; положення про відділ бухгалтерського обліку, звітності та контролю апарату Судилківської сільської ради. Регламент роботи, посадова інструкція, інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
|
Місце, дата та час початку проведення співбесіди
|
с.Судилків, вул. Героїв Майдану, 65 Шепетівського району Хмельницької області, зал засідань, 17 грудня 2024 року, початок о 10.00 год. |
Прізвище, ім’я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади | Кондрацька Олена Вікторівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи та документообігу апарату сільської ради
067-590-97-65 |