zavantazhennya

ОГОЛОШЕННЯ про наявність вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера апарату Судилківської сільської ради

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Судилківська сільська рада оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера апарату Судилківської сільської ради – 1 (одна) штатна одиниця.

 

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

 

Назва та категорія посади Начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головний бухгалтер апарату Судилківської сільської ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

 

Посадові обов’язки

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головний бухгалтер апарату Судилківської сільської ради здійснює свої обов’язки відповідно до посадової інструкції.

 

Умови оплати праці Посадовий оклад – 10791,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про призначення на посаду Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтер апарату Судилківської сільської ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на період дії воєнного стану; до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства але не більше 6 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

До участі у співбесіді не допускаються особи

 

– визнані в установленому порядку недієздатними;

– мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади;

– у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі особам, які є їхніми близькими особами;

– позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

– в інших випадках, установлених законами.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

– заява.

– заповнена особова картка П2-ДС.

– копію паспорта громадянина України;

– копію облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

–  копію військового квитка ( за наявності).

– копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;.

– копію трудової книжки (у разі наявності).

– документ що засвідчувати рівень володіння державною мовою:

  – державний сертифікат;

  – або документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни).

 – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2024 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 14 календарних днів з дня публікації оголошення, з 11 березня по 24 березня 2025 року включно за адресою: вул. Героїв Майдану, 54, с.Судилків, до 17.00 год .

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Вимога Компоненти вимоги
Необхідні особистісні якості  

Комунікабельність, повага до інших

Необхідні ділові якості  

Діалогове спілкування, стресостійкість

Уміння працювати з комп’ютером Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача,

досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica», в системі ПРОЗОРО, Е-data. КП «M.E.Doc звітність».

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
Знання законодавства

 

Документи,   які   регламентують   діяльність начальника відділу  бухгалтерського обліку, звітності та контролю, головного бухгалтера.

Зовнішні документи: Конституцію України; Бюджетний Кодекс України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про Державний бюджет України» на відповідний рік, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти. Внутрішні документи: розпорядження сільського голови; рішення сесії та виконавчого комітету сільської ради; положення про відділ бухгалтерського обліку, звітності та контролю апарату Судилківської сільської ради. Регламент роботи, посадова   інструкція, інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

 

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

 

с.Судилків, вул. Героїв Майдану, 65 Шепетівського району Хмельницької області, зал засідань, 25 березня 2025 року, початок о 10.00 год.
Прізвище, ім’я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади Кондрацька Олена Вікторівна, начальник відділу організаційно-кадрової роботи та документообігу апарату сільської ради

067-590-97-65