с. Судилків 25 травня 2023рік.
Комунальне підприємство «Добробут» (код ЄДРПОУ45122560) в особі директора Козіцького Миколи Віталійовича, що діє на підставі Статуту (далі – виконавець), з однієї сторони, і фізична особа
______________________________________________________________________ (Прізвище, ім’я та по батькові),
що є власником (співвласником, користувачем) нерухомого майна – індивідуальним споживачем (далі – споживач), з іншої сторони (разом – сторони), уклали договір про таке
Загальні положення
- Цей договір є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови надання послуг з централізованого водопостачання (далі – послуга) споживачу. Цей договір укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.
- Даний договір є публічним договором приєднання, який набирає чинності через 30 днів з моменту розміщення на офіційному вебсайті Судилківської сільської ради https://sudrada.gov.ua/cat/kp-dobrobut/
- Фактом приєднання споживача до умов договору (акцентування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, сплата рахунку за надану послугу, факт отримання послуги.
Предмет договору
- Виконавець зобов’язується своєчасно надавати споживачеві послуги з централізованого водопостачання (далі – послуги), а споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, що передбачені договором.
- Виконавець забезпечує якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами.
- Послуги надаються споживачеві безперервно, крім перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.
Інформація про споживача:
1) власник (співвласник, користувач) житлового приміщення (квартири) та члени його сім’ї _______________________ осіб;
3) адреса об’єкта водоспоживання:
вулиця __________, будинок № ____, квартира (приміщення) № ____ місто (селище, село) _____________________;
4) номер контактного телефону споживача _______________________;
5) абонентський номер споживача ______________________________;
7.Обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем, що забезпечують надання послуг у багатоквартирному будинку, здійснюються споживачами або уповноваженими на виконання таких робіт особами за рахунок споживачів.
Споживач вносить однією сумою плату виконавцю, яка складається з: плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу, визначених відповідно до законодавства.
Розмір плати за послуги
- Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та становлять: на послугу з централізованого водопостачання – 35,95 гривень за 1 куб3 та розміщено на офіційному сайті виконавця https://sudrada.gov.ua/cat/kp-dobrobut/
– тариф оплати на послуги с централізовоного водопостачяння за відсутності лічильника становить 136грн. 61коп. на 1(одну) особу на місяць
– тариф на опломбування в узлі обліку води(лічильник) становить 152грн. 42коп.
– розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання встановлюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів.
У разі зміни тарифів у період дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
- Плата за послуги складається з:
1) плати за послугу, що розраховується, виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства.
Облік та порядок оплати послуг
- Виконавець має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для проведення перевірки схоронності таких вузлів обліку та зняття показань.
- Виконавець або визначена споживачами особа, що здійснює розподіл обсягів послуг, визначених за допомогою вузла комерційного обліку, між споживачами, має право доступу до приміщень, в яких встановлено вузли розподільного обліку, за показниками яких здійснюється такий розподіл.
- Споживач або його представник має право доступу до місць встановлення вузлів комерційного обліку для проведення перевірки їх схоронності та зняття показань.
- Для отримання доступу до вузлів обліку виконавець звертається до споживача за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена у договорі, щодо доступу до вузлів обліку із зазначенням його мети і дати.
- Споживач забезпечує у зазначений у зверненні строк доступ представників виконавця до вузлів обліку після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень. У разі неможливості споживача у зазначений строк забезпечити такий доступ інший строк доступу до вузла обліку узгоджується додатково.
- Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 30 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом.
- Показники вузлів розподільного обліку знімаються споживачем в останній день розрахункового періоду та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, факсом, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг.
- У разі ненадання споживачем виконавцеві показників вузлів розподільного обліку виконавцем протягом трьох місяців приймається середньодобове споживання відповідної послуги за попередні 12 місяців. Після відновлення надання показників відповідних вузлів обліку виконавець зобов’язаний здійснити перерахунок за надані послуги.
- Обсяг споживання наданих послуг для споживачів, у яких відсутні вузли розподільного обліку, здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої Мінрегіоном. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку до відновлення його роботи або заміни ведення комерційного обліку здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг з урахуванням середнього споживання питної води протягом попередніх 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менше, як 12, за фактичний час споживання послуги, але не менше, як 15 діб).
- Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги споживач сплачує пеню в розмірі не більш як 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послуги. Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у житлі споживача, користуються послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями з оплати послуг.
- У разі тимчасової відсутності споживача та інших осіб понад 30 календарних днів споживач може письмово повідомити про це виконавцеві та надати відповідне документальне підтвердження. У такому разі споживач має право на несплату вартості послуг (у разі відсутності приладів обліку в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна).
Права та обов’язки сторін:
- Споживач має право на: 1) забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним санітарним нормам та правилам, кількість і режим подання якої визначаються на договірних засадах, в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання; 2) одержання без додаткової оплати від виконавця інформації про тарифи, розмір місячного платежу, структури тарифу, норми споживання та порядок надання послуг; 3) зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їх якості; 4) неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження відповідно до умов договору.
- Споживач зобов’язаний: 1) не перешкоджати здійсненню контролю за технічним станом інженерного обладнання в приміщеннях; 2) укладати договір про надання послуг у порядку і випадках, визначених законом; 3) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини; 4) забезпечувати цілісність обладнання вузлів обліку послуг та не втручатися в їх роботу; 5) проводити за власний рахунок ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна багатоквартирного будинку, яке обслуговує більш як одне житлове та/або нежитлове приміщення, пошкоджене з його вини, яка доведена в установленому законом порядку; 6) оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені договором; 7) допускати у своє житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна) виконавця або його представника у порядку, визначеному законом, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів розподільного обліку; 8) письмово шляхом подання заяви інформувати виконавця про зміну власника житлового приміщення (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житловому приміщенні споживача, протягом 10 календарних днів з дня настання таких змін; 9) надавати виконавцеві або особі, що здійснює розподіл обсягів спожитих послуг, показання вузлів розподільного обліку в порядку та строки, визначені договором.
- Виконавець має право: 1) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків та споруд, вимагати термінового усунення витоків з водопровідних мереж та обладнання, забезпечувати встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку питної води відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”; 2) вимагати від споживача проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт; 3) доступу до житлових приміщень (інших об’єктів нерухомого майна) для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів розподільного обліку в порядку, визначеному законом і договором; 4) обмежити (припинити) надання послуг у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом і договором.
- Виконавець зобов’язаний: 1) забезпечувати постачання споживачам питної води відповідно до умов договору; 5) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством; 6) інформувати споживачів про намір зміни тарифів на послуги відповідно до законодавства; 7) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуг за період ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг.
Відповідальність сторін
25 . Споживач несе відповідальність за: 1) невиконання умов договору;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені.
- Виконавець несе відповідальність за: 1) невиконання умов договору;
2) ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг;
3) порушення прав споживачів згідно із законодавством.
Порядок обмеження (припинення) надання послуг
- Виконавець обмежує (припиняє) надання послуг у разі: проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами через 5 днів після повідомлення споживачеві через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, із зазначенням причини та строку обмеження (припинення) надання відповідних послуг; ліквідації наслідків аварії, повідомивши споживачеві в будь-який спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніше ніж через п’ять години з початку такої перерви. У повідомленні зазначається причина та строк перерви в наданні відповідних послуг.
- Виконавець має право, у відповідності до чинного законодавства України, обмежити (припинити) надання послуги споживачеві у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця.
- Для обмеження (припинення) надання відповідної послуги споживачеві (у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги) виконавець надсилає споживачеві попередження про те, що у разі непогашення ним заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання попередження надання йому послуг може бути припинено. Попередження надсилається споживачеві рекомендованим листом (з повідомленням про вручення) та шляхом повідомлення споживачеві через його особистий кабінет, або в інший спосіб. Обмеження (припинення) надання послуг не є підставою для розірвання договору. Надання послуг відновлюється у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості. Витрати виконавця, пов’язані з відновленням надання послуги споживачеві, підлягають відшкодуванню за рахунок споживача відповідно до кошторису витрат на відновлення надання послуг, складеного виконавцем.
Порядок оформлення претензій
- У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг споживач має право викликати виконавця (його представника) для проведення перевірки кількості та/або якості наданих послуг. За результатами перевірки якості надання послуг складається акт-претензія відповідно до порядку проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення. Виконавець протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, зазначених в актіпретензії, або видає (надсилає) споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.
- Сторони звільняються від відповідальності згідно з договором у разі настання дії непереборної сили (надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з договором. Сторона, яка не може виконати прийнятих на себе зобов’язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов’язана в письмовій формі повідомити іншій стороні про час настання, можливу тривалість та вірогідну дату припинення дії даних обставин, підтвердивши наявність дії форс-мажорних обставин відповідними документами.
Особливі умови та строк дії договору
- Цей договір набирає чинності з дня акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк. Дія договору припиняється у разі: закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 30 цього договору; смерті фізичної особи – споживача (виконавця); прийняття рішення про ліквідацію юридичної особи – споживача (виконавця) або визнання його банкрутом. Дія договору припиняється шляхом розірвання за взаємною згодою сторін; односторонньої відмови від договору; рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору іншою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Сторони надають одна одній згоду на використання та обробку своїх персональних даних, у тому числі надання їх третій особі, виключно для здійснення та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених договором, відповідно до вимог Закону України « Про захист персональних даних» та інших законодавчих актів.
Адреси та реквізити сторін
ВИКОНАВЕЦЬ СПОЖИВАЧ
КП «Добробут» Судилківська сільська рада
Код ЄДРПОУ 45122560
Місце знаходження: Хмельницька обл.
вул. Героїв Майдану. 54
Рахунок UA283157840000026000300050617
Державний ощадний банк України
Директор Микола КОЗІЦЬКИЙ