В умовах відключень електроенергії важливо залишатися на зв’язку з близькими та рідними, а також із екстреними службами.
Відповідні рекомендації оприлюднила Державна служба спеціального зв’язку та захисту.
Якщо вам потрібна термінова допомога:
Для того, щоб викликати ДСНС, телефонуйте на 101 або 102. Якщо мережа не дозволяє цього зробити, попросіть когось із близьких це зробити. Якщо немає зв’язку – збережіть інформацію в чернетках та надішліть відразу як з’явиться зв’язок.
Вкажіть такі особисті дані:
- що вам потрібно (їжа, ліки чи вода);
- якщо ви травмувалися, то опишіть як саме і час травмування;
- що з вами сталося;
- місце вашого перебування;
- скільки з вами перебуває людей та їх стан здоров’я (можливо, якісь хронічні хвороби).
Що робити у разі відсутності мобільного зв’язку:
- Якщо не працює мережа вашого мобільного оператора – скористайтеся національним роумінгом. Як це зробити можна дізнатися тут;
- Знайдіть у телефоні та оберіть іншу доступну мобільну мережу;
- Пройдіть до найближчого пункту незламності, де ви можете скористатися інтернетом чи підзарядити свій телефон.
- Віддавайте перевагу текстовим повідомленням замість дзвінків;
- За можливості скоротіть дзвінки до мінімума;
- Встановіть обмеження трафіку у налаштуваннях застосунків.
ДСНС рекомендує:
- Не виходити з укриття до завершення повітряної тривоги;
- Підпишіться на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу у вашому регіоні;
- Заздалегідь установіть на телефон месенджери, які працюють за принципом рації (ними можна користуватися на відстані 60-100 метрів через Bluetooth).