З метою забезпечення належної організації діяльності територіальної громади у сфері надання населенню соціальних послуг 16 січня 2021 року під керівництвом заступника сільського голови Мазур В.Д. проведено семінар старостату громади з теми «Надання соціальних послуг населенню територіальної громади в умовах сучасних змін». Саме старости сіл громади братимуть активну участь у формуванні електронних справ громадян, коли запрацює інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Процес не є простим і швидким, тому викликає багато запитань та нових знань.
У ході семінару розглянуто основні нормативно – правові документи у сфері соціального захисту населення, зокрема акцентовано увагу на нормативних документах щодо здійснення організаційних заходів з використання інтегрованої інформаційної системи Міністерства соціальної політики України «Соціальна громада» (робота «фронт-офісів» громади та передавання відповідних даних до «бек-офісу»).
У роботі семінару взяла участь Жовна О.В., начальник відділу грошових виплат та компенсацій управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації. Жовна О.В. зосередила увагу учасників семінару на практичному розгляді питань прийому документів від населення у старостинських округах, їх передачу старостами сіл уповноваженій особі відділу соціального захисту сільської ради та подальше направлення до УСЗН Шепетівської райдержадміністрації.
З учасниками семінару щодо формування пакету документів громадянами для оформлення соціальних послуг спілкувалася Сокирко Т.Б., інспектор відділу соціального захисту населення сільської ради.
Практичну частину семінару проведено у форматі діалогу «запитання – відповіді». Крім того, учасники семінару взяли участь у розв’язанні практичних ситуативних завдань щодо надання соціальних послуг населенню (використано конкретні приклади).
Завершився семінар виробленням рекомендацій відповідно до теми семінару.